Mesafeli Satış Sözleşmesi
- TANIMLAR
İşbu sözleşmenin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler, karşılarında yazılı açıklamaları ifade eder.
TKHK: 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun
TBK: 6098 sayılı Türk Borçlar Kanunu
Yönetmelik: Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği
Hizmet: Satın alınan eğitimin alıcıya sunulması faaliyeti
Hizmet Sağlayıcı: Diksiyon ve İletişim Akademi Anonim Şirketi
Alıcı: Hizmet Sağlayıcının sunduğu kursu satın alan ve yararlanan gerçek ya da tüzel kişi
Site: yirmibirgun.com.tr
Taraflar: Hizmet Sağlayıcı ve Alıcı
Sözleşme: Hizmet Sağlayıcı ve Alıcı arasında akdedilen işbu sözleşme
- Hizmet Sağlayıcı: Diksiyon ve İletişim Akademi Eğitim Anonim Şirketi
Adres: Ulucak Cumhuriyet Mah. 9125 Sok. No: 7 İç Kapı No: 2 Kemalpaşa/ İzmir
Telefon: +90 536 966 23 68
E-posta: info@diksiyoniletisim.com.tr
- Alıcı: Hizmet Sağlayıcının sunduğu kursu satın alan ve yararlanan gerçek ya da tüzel kişi.
- İşbu sözleşmenin konusu, Hizmet Sağlayıcı’nın, Alıcı’ya satışını yaptığı, 21 Günde Diksiyon eğitimi satışı ve mezkur hizmetin ifasından müteşekkildir.
- İşbu Sözleşme konusu hizmet kapsamında Hizmet Sağlayıcı,
- Bu platformda satın alınan tüm eğitimler 21 gün sürer.
- Soru-cevap grupları Eğitim başlangıcından itibaren 21+10 gün süreyle açık tutulur.
- Teknik destek saatleri 09.00’da başlar, 19.00’da biter. Bu saatler dışında teknik destek talebinde bulunulamaz. Hizmet Sağlayıcı bu saatlerde teknik destek verilmemesinden dolayı sorumluluk kabul etmez.
- Aynı anda bir veya birden fazla teknik destek numarası Hizmet Sağlayıcı tarafından tatil edilmiş olabilir. Tatil günlerinde bulunan numara veya numaralardan teknik destek verilmez. Hizmet Sağlayıcı, tatil halindeki numaralardan teknik destek verilmemesinden dolayı sorumluluk kabul etmez.
- Alıcı, Hizmet Sağlayıcı’nın isim, unvan, açık adres, telefon ve diğer erişim bilgileri, satışa konu hizmetlerin temel nitelikleri, vergiler dahil satış fiyatı, ödeme şekli, ifa yeri, ifa koşulları ve satışa konu hizmet ile ilgili tüm ön bilgiler ve cayma hakkı konusu dahil fakat bunlarla sınırlı olmamak üzere hizmet ile ilgili her türlü bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında hizmeti satın aldığını işbu Sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder.
- Hizmet bedelinin ödenmesiyle bu Sözleşme akdedilmiş ve Alıcı, Sözleşme’nin tüm koşullarını kabul etmiş sayılır.
- Hizmet Sağlayıcı, işbu sözleşme başta olmak üzere hizmet ilişkisinin her alanında TBK’nin Genel İşlem Şartları’nı düzenleyen maddelerine uygun olarak her an değişiklikte bulunma hakkını saklı tutar.
- Eğitim süresince Hizmet Sağlayıcı bünyesindeki eğitmenler dahil olmak üzere herhangi bir çalışana veya diğer katılımcılara sataşma, kışkırtma, hakaret, şiddet ya da şikayete konu olacak herhangi bir eylem ya da davranışın vukuu bulması halinde, Hizmet Sağlayıcı bu eylemi gerçekleştiren katılımcıyı veya katılımcıları eğitimden çıkarıp sözleşmeyi fesih hakkına sahiptir.
- Sisteme giriş bilgileri ve gerekli yönlendirmeler Alıcıya ulaştırılacak olup bunların takibi Alıcının sorumluluğundadır.
- Alıcı, fatura bilgilerini eksiksiz ve doğru girdiğini kabul eder. Fatura, alıcının verdiği bilgiler doğrultusunda kesilir.
- Oturum yeterli kontenjana ulaşmadığı takdirde, ücret iadesi yapılması veya bu hakkın başka bir oturuma katılım için kullanılmasına imkan verilmesi tamamen Hizmet Sağlayıcının tasarrufundadır.
- Taraflar, Sözleşme’nin hükümlerinin haksız şart sayılabilecek bir özellik taşımadığını, menfaatler dengesi bakımından bir haksızlık bulunmadığını kabul ederler.
- İşbu Sözleşme’nin tüm maddeleri Satıcı ve Alıcı tarafından okunmuş ve kabul edilmiş olup, bu Sözleşme ilgili eğitime ilişkin satışın tamamlandığı tarihte yürürlüğe girer.
- Alıcı oturum esnasında çekilecek her türlü fotoğraf ve video kayıt için izin vermiş olacaktır. Bu içeriklerin sosyal medya kanallarında paylaşılması, kullanılması Diksiyon ve İletişim Akademi Anonim Şirketi’nin inisiyatifindedir. Alıcı hiçbir şekilde hak iddiasında ya da itirazda bulunamaz.
- Alıcı tarafından bildirilmiş olan iletişim adresilerinin geçerliliği hususunda Hizmet Sağlayıcının herhangi bir yükümlülüğü bulunmamaktadır. Bu hususta iletişim adreslerinin doğruluğu Alıcı tarafından işbu sözleşme uyarınca kabul edilmektedir.
- Alıcı, Hizmet Sağlayıcı tarafından sunulacak eğitimi yalnız kendisi kullanacağını taahhüt eder.
- Sunulacak eğitimin tamamının telif hakları Hizmet Sağlayıcı’ya aittir. Eğitimin bir kısmı veya tamamının herhangi bir şekilde kopyalanması, yayınlanması, paylaşılması; ticari veya bireysel ölçekte farklı kişilerin kullanımına sunulması Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu kapsamında yasaktır. Bu maddeye veya Kanundaki farklı bir yükümlülüğe muhalif davranışın tespiti halinde hukuki ve cezai müeyyideleri olacaktır.
- Hizmet Sağlayıcı, ödeme yapılmadıkça hizmetin sağlanmasından imtina eder. Alıcı; Stripe, iyzico ve banka havalesi olmak üzere üç farklı ödeme yönteminden istediğini seçebilir.
- Stripe üzerinden yapılan ödemelerde faturalar yurt dışı merkezli Diksiyon LTD şirketi adına İngiltere’de kesilir.
- Stripe ve iyzico üzerinden yapılan ödemelerde platformların sunduğu taksit seçeneklerine göre taksitle satın alım mümkündür. Alıcı, senet karşılığı taksit ile ödeme yapmayı teklif edemez.
- Stripe ve iyzico üzerinden yapılan ödemelerde Alıcı, ödeme işlemini tamamladığı anda eğitime erişebilecektir. Banka havalesi yoluyla yapılacak ödemelerde 1 gün içinde sipariş onaylanır, siparişin onaylanması üzerine eğitime erişim mümkün hale gelir.
- Alıcının ödeme yaparken kullandığı ödeme yöntemi üzerinden iade sağlanır. Stripe üzerinden yapılacak ödemelerde iade bedeli 14-21 gün içinde; iyzico üzerinden yapılan ödemelerde 2-5 gün içinde ve banka havalesi yoluyla yapılan ödemelerde 1 gün içinde Alıcının hesabına yansır. Hizmet Sağlayıcı, ödeme platformlarından kaynaklanan gecikmelerden dolayı sorumluluk kabul etmez.
- Ödeme sırasında kullanılan platformlara ödenecek komisyon, işlem ücreti, havale ücreti gibi ödeme masrafları Alıcının yükümlülüğü altındadır. Hizmet Sağlayıcı bu masraflardan sorumlu olmayacağı gibi, kendi tasarrufu altında bulunmayan bu ücretlerin iadesini de sağlamaz.
- SÖZLEŞMENİN FESHİ VE İADE
- Alıcının Hizmet Sağlayıcı ile iletişimlerinde herhangi bir çalışanın kişilik hakkına saldırısı durumunda Hizmet Sağlayıcının başka bir koşula ihtiyaç duymadan fesih hakkı bulunmaktadır. Böyle bir saldırı durumunda çalışanın adli yargı yolundaki dava hakları saklıdır.
- Hizmet Sağlayıcı bünyesindeki çalışanlara, eğitmenlere veya kursu alan diğer insanlara karşı gayri ahlaki tutum sözleşmenin feshi için haklı sebep oluşturur.
- Firma itibarını sarsacak eylemlerde sözleşmenin feshi sağlanır. Böyle bir durumda Diksiyon ve İletişim Akademi Anonim Şirketi itibarına verilen zararın tazminini sağlamak adına gerekli davaları açma hakkını da elinde tutar.
- Alıcının herhangi bir mecrada Hizmet Sağlayıcı bünyesindeki çalışanlarla alakalı TBK m. 435 kapsamında haklı sebep sayılabilecek türden ifadeler kullanması sözleşmenin feshi ve ödenen ücretin iadesine sebeptir.
- Eğitime özel açılan soru-cevap grupları ve harici platformlarda uyulacak kuralları Hizmet Sağlayıcı belirler. Bu kurallara uymayanlar ile akdedilen sözleşmelerin feshi Hizmet Sağlayıcı’nın inisiyatifindedir.
- EĞİTİME ÖZEL AÇILAN SORU- CEVAP GRUPLARI VE HARİCİ PLATFORMLARDA UYULACAK KURALLAR
- Eğitime özel açılan soru-cevap grupları ve harici platformlar 09.00-19.00 saatleri arasında mesaja açık olacaktır.
- Eğitime özel açılan soru-cevap grupları ve harici platformlar, eğitmenlere münhasıran eğitim hakkındaki görüş, öneri ve soruları iletmek amacıyla kullanılabilir. Bunların dışında herhangi bir amaç için kullanım yasaktır.
- Eğitime özel açılan soru-cevap grupları ve harici platformlarda diğer öğrencilerle diyalog kurmak, buradan telefon numarası öğrenilen kişilerle özel mesaj yoluyla iletişime geçmek, argo veya küfürlü konuşmak yasaktır.
- Eğitime özel açılan soru-cevap grupları ve harici platformlarda grup üyeleriyle sesli sohbete girmek, grupta sesli mesaj göndermek,sesli veya görüntülü arama başlatmak yasaktır.
- Eğitime özel açılan soru-cevap grupları ve harici platformlarda Hizmet Sağlayıcı tarafından belirlenen kurallara uymayanlar cezalandırılabilir. Hangi ceza yönteminin kullanılacağı Hizmet Sağlayıcısının inisiyatifindedir.
- Hizmet sırasında uyulması gereken kurallara uymayanlar Hizmet Sağlayıcı tarafından sessize alınma, yasaklanma veya sözleşme feshi müeyyidelerine tabi tutulabilirler. Hangi müeyyidenin uygulanacağına Hizmet Sağlayıcı karar verir.
- Sessize alınma durumunda alıcı, eğitime özel açılan soru-cevap grupları ve harici platformlarda atılan mesajları görebilir ancak cevap veremez.
- Yasaklanma durumunda alıcı, eğitime özel açılan soru-cevap grupları ve harici platformlarda atılan mesajları ne görebilir ne de cevap verebilir.
- Sözleşme feshi durumunda alıcının ödediği ücret iade edilir. Ödeme sırasında ödeme hizmeti sağlayıcılara ödenen işlem ücretleri Hizmet Sağlayıcı bünyesinde tahsil ve tasarrufa tabi olmadığından iade edilmez.
- Bu fesih sebeplerinin varlığı halinde fesih hakkını kullanacak taraf Hizmet Sağlayıcısıdır. Hizmet Sağlayıcı bu sebeplerin varlığına rağmen sözleşmeyi sürdürmeyi tercih edebilir. Bu durumda Alıcı, kendi kötüniyetinin neticesi olarak sözleşmenin feshi ve ödenen ücretin iadesini talep edemez.
- Eğitimin başlangıcından itibaren alıcı, 7 gün içinde koşulsuz iade talep edebilir.
- Bu süre geçtikten sonra iade talebinde bulunanların talepleri reddedilecektir.
- Alıcı ve Hizmet Sağlayıcı bu sözleşmeyi akdederek, işbu sözleşme ve mezkur hizmet ile alakalı açılacak her türlü dava ve takipte taraflar arasında geçen yazışmaların delil olarak kullanılmasına rızasını beyan eder.
- Taraflar, işbu sözleşmeden doğacak ihtilaflarda İstanbul Mahkemeleri ve İcra Daireleri’nin yetkisini kabul eder.